lauantai 28. marraskuuta 2009

Daily me


Tältä näytin tänään , jee...
Tommonen perus täti-illu (: (ja kaverin partsi)

Jos joku ihmettelee noita kiharoita niin ne on tehty talouspaperi-taktiikalla. Ne on pysyny mulla ihan hiton hyvin koko päivän vaikka sumautin niihin vaan ihan pikkusen lakkaa. Ne on edelleen yhtä hyvät kun kuvassa vaikka ottamisesta on jo ainakin 7 tuntia...
jos joku toivoo noihin tutoriaalia niin voisin yrittää tehdä (:

Kuvasatoa:



Roikuin siis jälleen Heidin ja Picon kanssa.
Edelleen Heidiskän hiukset sai kyytiä. Tällä kertaa toinen värinposto ja leikkaus. Seuraavaksi sitten total pink! Heidi näyttää varmaan sitte ihan Lazy Townin Sthepanielta :'), mut söpöö joo.
Hiuksia keräänty tohin viemäriin sitten ainakin tuplasti enemmän. Jeah!
+ sit mä leikkasin yhen turkoosin peruukin Heidille ;)
Oon vieläki ihan niissä turkooseissa muovikarvoissa D:



I just love this song!

No näihin tunnelmiin heippa hei :)

4 kommenttia:

  1. Noi vaatteet sopii todella hyvin sulle! :)

    VastaaPoista
  2. sä oot ihanan tyylikäs >I tapan sut kohta >8c
    nomut ei, kunpa mulki ois noi söpöt hiukset :D ne on sillee ruman kiharat ja lyhyetki mut joo nää sopii mul ni annetaa tommoste tyylikkäitte neitie pitää pitkii ja nättei xD

    VastaaPoista
  3. tuto noista kiharoista ois tosi jees, ne on ihanat! <3

    VastaaPoista
  4. Minä siellä nättinä : )) moi illu, joo eti mun blogi sit tost tollee kauniist XD

    VastaaPoista