lauantai 12. joulukuuta 2009

turhuuksia

Kuvia ja selityksiä.

Tän syksyn ja talven jutut on ollu ihan selvästi kynttilät! (ainaki mulle ja äitille :'D)


Kävin just sytyttämässä ulos ainakin 12 kynttilää.
Sitten päätin että kokeilen vähän tota uutta kameran jalkaa ja sehän toimii kuin unelma!
Tollanen klisee kuva vaan, mutta ei se mitään :')


Mutta mitäs siinä? No saatiin Santerin kanssa Auli-tädiltä lahjaksi taikamukit :D Stereotypisesti mun on punanen. Oon kattellu noita kauan kaikissa kaupoissa, mutten ole raaskinut ostaa kun meillä noita kippoja ja kuppeja on...


Mun pitäis jostain ostaa lisää noita kiiltokuva enkeli juttuja :') Niissä on jotain niin söpöä.
Itse pidän enemmän tuosta blondista enkelista. Joku kaveri sanoi, että se näyttää ihan minulta :')
Toi on muuten mun huoneen ovesta... Mulla on sisustus jo vähän muuttunut niin voisin ottaa uudet kuvat huoneesta...


Kaikilla on tälläinen ja nyt on minullakin! jee... Meinasin ostaa tollasen heti kun niitä tuli siinä syksyn alussa, mutta se hinta oli melkeen 40 e niin se oli musta vähän liikaa.
No sitten tuli ale ja 10e lindexistä :D


Ja sitten onnittelen itseäni! Keksin yhdean asian, mitä voisin pyytää joululahjaksi. Vauuu.
Nimittäin niitä Konad kynsi juttuja. Niissä on niin ihania kuvia ja niitä on sen verran helppo tehdä. Pitäis vaan päättää, että mitä kaikkea pistäisin noi mulle ostamaan...

Että jotain niin turhaa tälläkertaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti