tiistai 25. toukokuuta 2010

tea for 2

Tältä näytin tänään:


















I love birdtheme! Goshhh

Ja eilen olin kirppareilla Teresan, Tytin ja Millan kanssa (:
Joudutte taas jaksaa esittelyä (: ♥♥♥

Hyvää päivää tässä on rouva kesämekko:


















''Olen Onlyn, mutta maksoin vain 13 euroa + olen kaunis'' (ja tätä pitää vähän pienetää tai siis olkaimia lyhentämään...)













Neiti hopeakorvakorut.♥ 1.50e


















Ihana kukkasormus! Vähän heikkoa tekoa, mutta ei se mitään! 2e













Ja nämä! Ah! Olen sydän verellä itkenyt kun näitä on ollut kirppareilla vain tekstillä: '' Mug for Coffee'', mutta nyt löytyi fidalta 50 sent kipale♥
Äiti ei tykkää kun raahaan jotain mukeja himaan kirppareilta meidän täyteen survottuihin astiakaappeihin :')
Mut mä otanki nää mukaa sit ku muutan pois u__u hha!

Tajusin et edellinen posti oli jo 80. : OO!! Sit teen jotain coolii ku tulee 100 täyteen :) JJaa nyt mä meen lukee kokeisiin moi :'> ♥

3 kommenttia:

  1. Höh, mä en tajua, miten sun blogi on näin ihana ~ : < Khyllä, koukussa olen! x'D
    Ihania ostoksia! Varsinkin nuo mukit ja sormus on ihania ´w`

    (Ps. Rakastan sun hiuksia, vaikka ootkin tän kuullu varmaan monta kertaa :'---D)



    ~ Miharu

    VastaaPoista
  2. ihania ostoksia ` 3 ` Varsinkin nuo teekupit ovat suorastaan täydelliset, arvostan niitä erityisesi toisena teeholistina :3

    VastaaPoista
  3. Miharu:
    * O * oeeee~ Kiitos♥♥
    Hihi ja kiitos kiitos kiitos♥~

    insetcake:
    Hii~ ne on ihan perfect* ♥ kiitos ♥

    VastaaPoista