sunnuntai 13. kesäkuuta 2010

12.06.10

Terriblen kesäinen miitti.

Juupa eli sananen terripölön miitistä, mikä oli tuona kyseisenä otsikon osoittamana päivänä :)
Oli aivan super mukavaa (: Huolimatta kahvilan hankalasta istumajärjestyksestä pääsin tutustumaan moniin uusin Terribleläisiin ja se on jotain, mitä olen kaipaillut!♥
Voisin miittailla hyvälläomallatunnolla vähän useamminkin ja sitten tulisi loleiltuakin enemmän!


















Olin asuuni tosi tyytyväinen♥ Siinä on sellaista tietynlaista classik, old school loli ja mori fiilistä , mistä tykkään :)
Jos omistaisin olisin ehdttomasti lisännyt asuun sellaiset suuren näköiset kengät :DD

mekko: Alice and the Pirates
paita, laukku, kengät: kirppis
hattu: itse tuunattu (alun perin Porvoolaisesta suveneerikaupasta)
kaulakoru: itse tehty
sukkikset: Seppälä

Asussa piti olla jokin itselleen epätyypillinen yksityiskohta... Voisin sanoa, että käytän harvemmin läpinäkyviä paitoja :DD. Mulla oli oikeasti ideana pistää ne pitsiballeriinat (en ole koskaan käyttänyt lolien kanssa balleriinoja), mutta koska aamulla sää oli niin pirun sateinen en viitsinyt laittaa niita. (+ plus oon käyttäny niitä fiksuissa paikoissa niin ne on ihan paskaset C,,,,: )


Muitten ottamia kuvia:













Koko miittiporukka.














Pienemmät ryhmäkuvat jaolla tummansävyiset :')


















Minä ja Tiia (Chiku)














Jja taas

En nyt laita enempää kuvia (: noita muitten ottamia on lisääkin näkyvissä Terriblen miittikuvat osuudessa (Helsingin miiteissä).
Kiitokset kuvista ottajille ja kiitos kivalle miittiporukalle♥♥♥♥♥

5 kommenttia:

  1. Ah, mäkin haluun taas tommoseen miittiin, jos vaikka ihan piknikille piknikille, niin ei tarvis huolia niskaan tippuvista kukkasista.. :D

    VastaaPoista
  2. Oho, teitähän oli paljon porukkaa:D Rakastan tota sun mekkoa, eksä ostanu sen sillon pariisista, vai muistanko ihan perceelleen?
    Ihanan tasapainonen asukokonaisuus, kunnon maalaisfiilis. (letit~!) Ihanat hatut sulla ja tiialla.(:

    VastaaPoista
  3. Emmi: Joo mä olin ihan ihmeissäni ku suurin miitti missä oon ollu on sellaset n.10-15 henkee ja yhtäkkii oliki 24 lolia ympärillä :'D

    Ja jeba mekko on ostettu sieltä Pariisista :D
    Kiitos~

    VastaaPoista
  4. http://i49.tinypic.com/4tlnyq.jpg OMG olet loli_secretissä. :D

    VastaaPoista
  5. Helmi: Jeps näin on päässy käymää :'D Putosin melkee tuolilta kun huomasin... Mulla ei ees oo LJ:ssä käyttäjää :---)

    VastaaPoista