maanantai 18. toukokuuta 2009

Laiskuutta.

Kesä on ja yleesä koulunloppumisen aikaan alkaa kauheasti laiskottaa. Käytänkin sitä nyt syyksi siihen etten ole 'kiireiltäni' päivitellyt. Toisaalta voin myös kuivasti todeta ettei ole ollut kauheasti mitään päivittämistä :)
Ja tietokoneella istumisen lisäksi olen koukuttunut sinkkuelämään ja L-koodiin :D
Sex and The Cityn leffassa ne hääpuvut ;Q;. Jos meen naimisiin niin Vivienne Westwood kelpaa kiitos :D.

Lauantaina kuitenki kävin helsingissä leffassa ahtautuneena loleihin.
Photobucket
Hame: Bodyline, paita: AP, takki: Seppälä, laukku: kirppis, sukat: Baby,kengät: SS

Elokuva oli muuten Merirosvoradio. Se oli aika älyttömän hauska suositten. :)

Lolitaan ei ole todellakaan tullut pukeuduttu noin ikuisuuteen. Alan jo pikkuhiljaa kyllästyä tyyliin, sen epäkäytännöllisyyteen ja niin jumalattomasti silmiinpistävään erilaisuuteen.Enkä oikein mielelläni leimaudu LOLITAKSI. Oma tyyli kuulostaa paljon mukavammalta . Tykkään kyllä vieläkin lolitasta tyylinä. Enkä aijo todellakaan myydä vaateita :DD ja varmasti tulen sillon tällöin niitä käyttämään. Tuntuu vain siltä ettei se oikein näytä ihan minulta ja viihdyn toisenlaisissa vaatteissa paremmin. Eikä lolita loppujen lopuksi edes anna niin paljon mahdollisuuksi toteuttaa omaatyyliään. Surullista sinäänsä.

3 kommenttia:

  1. On se Hesari joo mölö paikka, ku niiden koneilla EI VOI KOMMENTOIDA BLOGGERISSA! ;D
    Jippii omalle tyylille! Leffapäivä oli tosin sunnuntai, mutta päivä sinne tai tänne, hiton hailee... :DD

    VastaaPoista
  2. Mä oon sitä mieltä että sun kannattaa tehä niinkuin mä oon välillä yrittänyt tehdä; yhdistä lolitaa tavallisiin vaatteisiin. Sillai kuten alice a la Modessa, ei niin puhdasta mitään, omaa tyyliä siis. (Btw, ootko jo saanut skannattua ne mitä aiot skannata, alkaa tulla ikävä lehteä.. ;__;)

    VastaaPoista
  3. Oho! en jaksa korjata oikeaa päivää :---D.
    Ööh sori tiia >___> en oo vieläkään skannannu xD ehkä mä kohta...

    VastaaPoista