sunnuntai 24. toukokuuta 2009

Lisää vaatteita...

Photobucket
Photobucket
Onneksi meille kohta ostetaan uus kamera. (järkkää jee)

Ostettiin siis päättäreihin mekko ja kengät. Mekko on Indiskasta ja kengät K-kengästä.
Niin kuin näkyy 'keijukausi' jatkuu :)
Mua tosiaan alkaa kohta pelottaa se kuinka paljon osta/mulle ostetaan vaatteita. Joo se on kivaa ja tosi kivaa ja ihanaa, mutta entäs sitten kun en saakkaan sitä enää loppumaan :---)?
En oo ees ehtiny laittamaan kaikkia vaatteita tänne blogiin, koska olen laiska ;)
Kaikkein eniten vetää puoleensa KIRPPARI! Sieltä vaan löytää parilla eurolla melkeen mitä vaan.
Ja vaikka sais mitä niin hetkenpäästä tulee sellanen: ''nojoo... kyl mä viel tarttisen sellasen ja ehk vielä...''

Tänään pyöräytettiin äidin kanssa sellanen kiva juusto-mangokakku :)
Ja nyt mä meen syömään sen~

Huomasitte varmaan jotkut et vaihdoin (vihdoin) vähän ulkoasua blogiin. Se edellinen alko olla vaähän kuiva. Mitäs tykkäätte ?

2 kommenttia: