perjantai 21. elokuuta 2009

Koulukuva

Voinko nyt kutsua itteeni aktiiviseks blogaajaks!!? Mä pidin mun lupauksen ja kuvasin ja kirjotan mun koulukuva vaatetuksesta :--) ai hitsi että oon ylpee ittestäni.

Tänään olin toimiston täti.
Photobucket
eli siis kuvaa klikataan että sen saa kokonaan näkyviin ;)

Ehks halvin kokonaisuus pitkään aikaan!
Takki ja hame fidalta 1e,
kengät kyläkippikseltä 20snt,
paita on se venkku paita mulla ei ole sen hinnasta havaintoa,
ja vyö on äidin

Eli makso mulle käytännössä 1.20e :---) uuuu. Tämäkin kuva on koulun jälkeen, joten hiukset on jo vähän lässähtäny :(.
Totesin tänään että mun hiukset on vissiin joku siunaus, koska kaikki valittaa siitä kuinka niitten hiukset ei kasva, ne hamputtaa, ne ei kiharru ja kaikkea muuta mulle ihan urbaania :DD

Tällänen mini mini postaus tällä kertaa ehkä nyt innostuin niin että tulee vielä lisää.

2 kommenttia:

  1. Kuule kasvava tukka on parasta. Mullakin kasvoi hirveät määrät kuussa, kunnes blondasin (mustasta ruskeaan). Nyt taas yritän saada kasvun käynnistymään, älä ikinä mee leikkaamaan tai tummentamaan hiuksias! ;P

    VastaaPoista
  2. Agitha, minen ole edes varma kuinka paljon mulla kasvaa hiukset kuussa (ihan kiitettävästi kai, mutta vähemmän nyt kuin joskus aikaisemmin)Tämä mun nykyinen väri ei ole mun oma mulla on joku maantien harmaa (hyi), mutta jos värjäisin haluaisin kai jonkun vähän punertavan, mutta se olis sen verran murha mun hiuksille että taidan jättää väliin ennen jotain hireetä hiuskriisiä :DD
    Kuulin muuten yhdeltä mun kaverilta (jonka äiti on jonkin sortin tukka ihminen) että joillakin hiusten kasvu voi hidastua tai lopahtaa miltein kokonaan siinä 15-19 ikävuoden huitella. Lieneeköhän totta...

    VastaaPoista