perjantai 15. tammikuuta 2010

furry/brown school days

Mä oon ottanu kuvat siitä, miltä näytin eilen ja tänään :O!!
Tää on kuulkaa juhlinnan paikka! Nyt pistä elmän risaseks ja... pelaan Happy Petsiä...



Siis eilen tuli kyllä helposti ''koulu-suurin-nurttura''-titteli kerättyä ittelleen!
Kyllä äiti on ny ylpee!
Toi nuttura on kuitenki ihan älykiva *>* ♥
Se aiheutti hirveesti hilpeyttä ku olin ''melkeen yhtäpitkä kun kaikki muutkin'' says neiti 162 cm.



















Tänään olin taas tällänen maatuskamamma.















Hankin tohon mun hattuun joskus joulun alla aivan ihanan vaaleensinkun tiitin♥

Sitten mä koin tänään valaistuksen!
Minä tarvitsen:











De wa sugoi!♥
Mulla on vaan se piilarikotelo, minkää saa Cyberistä ilmatteeks :'D
Oon päättäny et kerään ittelleni kaikkee söpöö ja käytännöllistä ni toi on nyt ainaki sellanen!

Mutta mä meen ja pistän sen elämän risaseks!

9 kommenttia:

  1. käsittämätön hiuskateus. puolet tosta tukasta mulle jooko? (:
    (minna teatterist moi jos muistat, kiva blogi sul (: )

    VastaaPoista
  2. Minna: Muuten joo mut mä koen hiustenlähtöä parhaillaan D:
    Joo muistan toki :D Tunnistin tosta kuvakkeesta (ja no nimestö :'') )
    Kiitos kaunis (:

    VastaaPoista
  3. Milläs tavalla laitoit elämän risaseks? :D Toi maatuskamamma-asu on ihan älyttömän kiva. x)

    VastaaPoista
  4. Ihana kampaus ja asut :). Mistä ton tokan asun huivi on?

    VastaaPoista
  5. :__DD aina noit sun nutturoita, tollasen kannssa et pääsis kattoo veljees vankilaa (jos se sinne joutuis) ko ties mitä viiloi oiisst sinne jemmannu :__DDD gahahaha. <3 ihania<3

    VastaaPoista
  6. MMMmmmmmmmmmm oispa noin paljon hiusta. :'<
    Söpöt asut!

    VastaaPoista
  7. choco: Kiitos :D, senki oon jostain kirpparilt ostanu :)

    Vitamiinifagotti: Viiään mun veli vakilaan ja kokeillaan :D Katotaa eka et mitä kaikkee tonne saa mahtuun sekaa mm. pistooli, viila, karaatti...

    Emmi: täänks <3 liimaa päähäs kasa irtohiusta ni kyl se siit :'''D

    VastaaPoista
  8. Haha that would look great B------)

    VastaaPoista
  9. Ooo, söpöö ja käytännöllistä on hyvä idea ^_~ Itsekin olen pari vuotta sitten aloittanut tällaisen keräyksen ja ihan hyvin on onnistunut. Kaverit vaan välillä pyörittelee päätään >_< Nnooh, ei se mitään, rakkaudesta ne vaan..

    VastaaPoista