maanantai 4. tammikuuta 2010

My room

Nyt mulla ei oo ennen koulun alkamista kalenterissa muuta kuin tyhjäkäyntiä.
Tässä tulee hulluksi kun pyörii vaan nurkissa ja leikkii kotikissaa. This is day 2 at home...
Mun pitää oikeesti huomenna lähteä johonkin ei tätä kestä. Tarvitsen ihmisiä!.

Asiaaaan! Eli otin taas kuvia mun huoneesta taka-ajatuksena tunkastä ne tänne. Huone on muuttunut paljon viime postauksesta. Se on se syy miksi koen tämän niin tarpeelliseksi :'D
(koska se näyttää nyt paljon paremmpalta)


Kuva ovelta.
Suurin muutos on varmaan se että mulle vaihdettiin poordi. Joku varmaan muistaa sen kaameen kissa-koira-tyyny-poordin, mikä tuolla aikasemmin oli. Nyt toi huone on vähän sanotaanko aikuisempi :')
Sitten mulla on myös VERHOTANKO(!!!!11) ja verhot! Luojan kiitos... Ne helmiverhot oli aika kaameet :')


Tarpeellinen asiani ilman sitä ei voi elää.
Toi lipasto on kans uus juttu. Se on ehkä nätein juttu mun huoneessa tällä hetkellä.
I love it a lot ♥


Kerään tähän yksinkertasesti sellaisi kuvia/kortteja/piirroksia/jne joista pidän.
Tarkoitus olis, että kaappien ovet täyttyisivät kokonaan kuvilla. Saas nähdä kuinka kauan siihen menee.


Joo ton tuoli allakin on popot... Mulla on vissiin 5. kengät mun huoneessa tolleen esillä * u *~ I ♥ sohes too! (joka ei ole mikään yllätys)
Toi tuoli on yleensä ihan täynnä vaatteita. Sysään siihen aina kaiken kun puen tai jotain.
Aivan ja tuolilla on mun tän hetken number one laukku, joka tuli justiin korjauksesta.
Ja tossa tuolin päällä tooi musta hattu on ihan tuore kirppis ostos ('':


Jos jotain tarttis ni söpön roskiksen...
Nurkassa kuljailee somasti kameranjalka.
Toi vanha matkalaukku on kans ihan uus ostos (kirpparilta) ja samoin noi ruskeet kängät, jotka on tossa ylähyllyllä kans.
Toi mystinen ruskee laatikko töllön alla on oikeestaan villasukkalaatikko( ? v ? ; ).
Sain siinä Pamilta mun joululahjan se oli musta niin söpö et sille piti keksii käyttöä. ( It is a non-dissauksen kestävä laatikko.)


Munn kengät ♥~
Kunnon mummo popot!

Tähän lopetan tältä istumalta.
Uuden vuodenlupaukset blogille ovat: Lupaan kiinnittää enemmän huomiota kuviin, (välillä en oikeen ole jaksanut keskittyä ottmaan kunnon kuvaa :'D). tehdä itselleni yläbannerin jaa kirjoittaa enemmän :---)

7 kommenttia:

  1. Tiesätkös, mä just tänään ajattelin, että oliskohan sulla mitään tekemistä huomenna (keskiviikkona) valoisaan aikaan.. :D Jos satut vaikka aamulla tietokoneelle ja huomaat kommentin ni pistä ihmeessä viestä~ x)

    VastaaPoista
  2. Huoneesi on aivan ihana! Mistä olet hankkinut tuon lipaston? *_____*

    VastaaPoista
  3. Emilie: Kiitos :). Lipaston ostin jostan sisustus kaupasta Keravalta (en muista enää nimieä). Samaa sarjaa olen kuitenkin nähnyt esim. joissain Hesan sisustuskaupoissa.

    VastaaPoista
  4. Aivan ihana huone <3 Ihastuin erityisesti tuohon kattokruunuun.

    VastaaPoista
  5. Shiri: Kiitos paljon :). Kattokruunu on kanssa yksi lemppari juttu :D. Mulla oli ennen ihan hirvee lamppu :')

    VastaaPoista