torstai 21. tammikuuta 2010

Villapolvisukkia

Taas tuli -20 pakkaset ja mä olen luita myöten jäässä. ''En kestä enää.'''
Ja mua ollaan kiikuttamassa tänään lääkärille 18.30 :'D

Mutta ilo uutien seuraavaksi!
Mä pääsen Pariisiin hiihtolomalla!♥
Tää on niin unelma mietin sitä koko ajan ja mun pitää ottaa kauhiasti kaikkia osotteita ja muuta ylös, että tiedän mihin kaikkiin paikkoihin on pakko päästä (~´A`; )~
Oon halunnu sinne aktiivisella jankutusella ehkä 4-vuotta.
Hiihtolomalla myös tää blogin rontti täyttää 1v♥  Rääpystän jonkinmoisen juhlapostauksen sitten kun tupsahan Pariisista takaisin :)
Mä voin vaikka piirtää jotain jos oikeen innostun!

Toinen asia joka mut tällä viikolla yllätti oli kun


















tälläset rontit moikkas mua postipaketista.
Mummu oli taiteillu mulle lämposet sukat ja on ne kaiken lisäks ihan sikasöpöt.
Mummu on tehny mulle aikasemmin sellaset vaalenpunaset jois oli valkosii sytämmii eessä ja puna.-valko-raidalleset. Vois varmaan ittekki ruveta opettelee tekee kaikkee.

Perjantaina suuntaan Pamille yöks (jos en tee kuolemaaa), joten sieltä tulee varman sitten taas jotain materiaalia ~

Katoin muuten viikonloppuna sellaisen leffan kun Dead Silence.
Se on Sawin tekiöitä semmonen tosi creepy kauhuleffa, jossa on kaikkee hienoo ja tappaja nukkeja.
Suosittelen, jos tykkää yhtään kauhusta tai haluu kattoo kavereitten kanssa jotain oikeesti hyvää kauhua.
Toi en nimittäin ollu sitä ihan perus tylsää veri mättöö. Ja se juoniki oli yllättävä.

Nnäihin onnellisiin tunnelmiin. Luultavasti kirjottelen uuestaan viikonloppuna (:

4 kommenttia:

  1. asdfghjk ja mä pääsen hiihtolomal vaa johonki lappiin! :( hiihtelemään sinne papan kanssa ja jonneki tunturinhuipulle munkkii vetää.
    lähetä ny ees postikortti :(((

    mutki luvattii viedä pariisii sitku osaan puhuu ranskaa! asd

    VastaaPoista
  2. Aika rientää. Minunkin blogini täytti viime marraskuussa vuoden, eikä uskoisi.
    Tyylisi on kyllä ihan mielettömän söpö! Tykkään todella. Ja tukkasi on mahtava! :P

    VastaaPoista
  3. Anni: Lähetän kiitokset mummulle :)

    Vilma: No mut mä en oo ikin ollu lapis ; ^ ;

    Agitha: Niin se on aika rientää. Aaa kehuja *blush* kiitos ( o´ A `o )♥

    VastaaPoista